10 ting jeg ikke vil være...

3 spørgsmål du skal hjælpe mig med at besvare

Reklame for Beautyforce Denmark // Beauty Caps

Kære læser.

På forhånd tak for din feedback ♥

Jeg har brug for, at du hjælper mig og bruger lidt af din tid. Derfor er det fantastisk, hvis du reelt har en interesse i at gøre noget for andre (mig i dette tilfælde), uden at du modtager noget i modydelse. Andet end taknemmelighed. Dine ord vil blive læst og lyttet til, og jeg håber inderligt, at du har mod på at bidrage med din holdning.

Jeg vil lige give dig en ganske kort baggrundshistorie for mit behov for din hjælp.

Som du måske allerede ved, hvis du læser med på min blog og følger min instagram med jævne mellemrum, stiftede jeg virksomheden Beautyforce Denmark i foråret. Vi opkøbte det resterende lager af Saguna Beauty Caps fra tidligere ejer. “Men hvorfor skal du pludselig producere kosttilskud, Annemette?”, tænker du måske lige… 

Det kan ganske kort forklares således: Jeg havde selv prøvet tilskuddet som del af en kampagne i 2016. Det virkede for mig. Det gjorde faktisk en kæmpe forskel for min hud og mit hår. Jeg fik muligheden for at overtage varelageret og videreføre produktionen under nyt navn i 2019. Det lød både givtigt og spændende, så jeg gjorde det. Jeg havde længe søgt efter ‘noget’, der kunne give lidt mere mening i mit liv end kun at bage lyserøde kager og skrive om mig selv og mit liv på bloggen. Jeg havde lyst til at drive et større business-adventure og gerne med et produkt, der virkelig gør en forskel for mennesker. For uddybende forklaring læs med her.

Vi har nu samlet en lille virksomhed, som vi er ved at bygge op, – bestående af mig som direktør og derudover én fra den tidligere ejerkreds samt en investor.

Og her kommer du og din holdning ind i billedet.

Jeg arbejder for tiden i døgndrift på at få vind i sejlene og få afsat de produkter, der ligger på lageret, som er pakket ind i den ‘gamle’ emballage. Altså SAGUNA-emballagen. Fremover vil produktet forhandles som Beautyforce Denmark. Så I kan nok regne ud, at vi jo vildt gerne vil i gang med produktionen under eget brand, hvor kosttilskuddet pakkes ind i den ny og flotte emballage. 

Det var selvfølgelig naturligt for mig at booke en SoMe kampagne med en lille håndfuld udvalgte bloggere for at booste awareness omkring produktet samt salget. (Hvis man selv er blogger, så bør man vel også tro på konceptet, ik?)

Jeg ville gerne finde nogle stærke kvinder, der hver i sær udstråler deres egen kvindelighed, selvtillid og mod. Derfor faldt valget i sidste ende på disse tre: Alexandra Staffensen @migogmintinderbaby (udelukkende story-lines på IG), Amalie Brohus og Maria-Therese @Mamamaruska (begge to med blogindlæg og story-lines på IG). Der er tale om tre forskellige kvinder, med forskellige meninger, holdninger og tilgang til deres jobs i influencerbranchen. Det var naturligvis med fuldt overlæg at jeg valgte sådan, – simpelthen for at nå ud til forskellige typer kvinder, der føler sig stærke og feminine på hver sin måde.

Jeg vil bede dig enten skimme (eller nærlæse) de her to indlæg, for at kunne give mig reel feedback. (Husk at vende tilbage til det her indlæg bagefter, ik?)

Amalie Brohus’ indlæg: Kosttilskud til en sund hud

Mamamaruskas indlæg: Hjælp til uren hud + update på min næse

Jeg valgte at gå med Amalie Brohus og Mamamaruska ifht. at skrive dybdegående blogindlæg, da jeg selv følger begge to og véd, at de begge har kæmpet med uren hud. Nu dækker Beauty Caps jo også behovet for at styrke negle, hår og bindevæv, men jeg har haft meget fokus på at fortælle historien omkring at tilskuddet kan gøre en stor forskel, hvis man vil skabe mere balance i huden. Jeg føler selv, at smuk hud er en af de faktorer, der giver mig allerstørt tryghed ved min egen femininitet og selvtillid, og jeg oplever, at det er særlig huden, som mange efterspørger hjælp til. Så lige nu er det vores hovedfokus.

Det jeg gerne vil vide er:

  1. Hvad synes du om de influencere, jeg har valgt til kampagnen? Og nej, det handler IKKE om hvad du synes om dem som mennesker, men hvad du synes om det match der er mellem dem og vores produkt. 
  2. Hvor stor ærlighed føler du, at influencerne bibringer til produktets effekter gennem deres blogindlæg?
  3. Synes du, at jeg skal bruge penge på flere influencer-kampagner, og med hvem evt.? Følger du nogen, der ville være et godt match?

Skriv dine tanker og svar i kommentarfeltet herunder. Det vil jeg sætte STOR pris på.

Spar 62% lige nu hos en af vores forhandlere

Mens du tænker lidt over den, så kan jeg fortælle dig, at der lige nu er et vanvittigt tilbud på vores produkter hos Med24.dk. Det er altså -62%, så der er (næsten) ingen undskyldninger for ikke at teste, om det også kan gøre en forskel for dig. Men husk nu at have lidt tålmodighed. Der kan godt gå 8-12 uger, før du begynder at se resultater. Og forvent ikke, at du kan fortsætte med at købe til den spotpris, da vi jo – naturligvis – bliver nødt til at skrue op for prisen på senere tidspunkt, når den ny emballage rammer hylderne.

Men for nu, kan du bare shoppe løs 🙂

Og når ja, så lad mig vise jer et par FØR/EFTER billeder jeg har modtaget fra en trofast bruger. Hun hedder Michelle Rosgaard, og hun har givet mig sit fulde samtykke til, at jeg må bruge hendes billeder i markedsføringsøjemed. Hun har på de to nederste billeder taget Beauty Caps i 60 dage.

Følg gerne med: Instagram @annemettevoss / @sweetcakekarma, Facebook eller via e-mail. Du kan købe mine kogebøger på shop.annemettevoss.dk

8 kommentarer

  • Anna

    Jeg ELSKER mammarushka, og synes hun har mega sunde værdier. Dermed synes jeg, at I er et rigtig godt match!
    Dog er jeg blevet meget kritisk overfor Alexandra efter hendes reklamation for CBD-olie. Jeg har frameldt mig de services, jeg har tilmeldt mig gennem hende, da jeg simpelthen ikke længere ser hende som troværdig. Dermed ville jeg ikke opleve det som negativt, hvis Alexandra reklamerede for dit produkt.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Caroline

    Jeg synes det er et virkelig fedt blodindlæg det her, og jeg kan enormt godt lide, at du tager dine læsere med bagom samarbejdet.

    Generelt synes jeg det er godt at du vælger forskellige typer kvinder og at de kan noget hver i sær. Lige med Alexandra fra migogmintinderbaby, der synes jeg dog ikke matchet er særlig godt. Jeg synes hun appellerer til en anden målgruppe, og så synes jeg simpelthen ikke det fungerer med hendes stories. Hun laver en million samarbejder på stories, og folk bliver trætte af at se dem, og trykker derfor hurtigt videre og hører slet ikke hvad hun rent faktisk siger. Desuden så synes jeg ikke hun sætter sig ind i produkterne, og på mange samarbejder, der kan hun ikke en gang udtale firmaets navn.
    Hun er en cool person, og jeg kan godt lide hende som person. Men jeg synes ikke hun er en god influencer generelt.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Mia

    Jeg vil aldrig købe et produkt, efter anbefaling fra Alexandra. Efter sagen om Cannamor, tager jeg stor afstand fra hende. Hun bør tage et ansvar, og indse at hun har begået en fejl. Jeg mener at samtlige virksomheder med hende som samarbejdspartner, bør tage afstand, og opsige samarbejde, indtil sagen er afklaret.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Malene

    Mit svar falder måske lidt udenfor…. Jeg læser med på mange blogs og springer næsten altid reklamer for produkter over da jeg ALDRIG kommer til at købe noget på denne måde. Læste lige dit indlæg om produktet fordi jeg keder mig her kl 00.30 og alle andre sover. 😉 Der må jo være et marked for at reklamere igennem bloggere osv for ellers ville I jo ikke gøre det. 😉 Kender ikke de 3 navne du nævnte men jeg synes det er en god ide at sprede markedsføringen ud på 3 vidt forskellige kvinder da du så forhåbentlig rammer bredere. Keep up the good work og ønsker dig masser af succes. 😊

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Karina

    1. De er super gode. Hver sin aldersgruppe og helt almindelige mennesker med en udfordrende hud.
    2. Jeg har meget svært ved det med influencere og deres reklame. De skal jo reklamere, og er det helt ærlige referencer? Disse 2 fortæller fint, hvad de har fået ud af det.
    3. Nu er jeg nok ikke helt målgruppen mht. influencers. Hvis du skal have fat i mig +40, skal du ikke bruge penge på den type markedsføring 😉.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sarah

    Jeg tager stor afstand fra brugen af Alexandra Staffensen, efter hendes samarbejde med Cannamor (lyt til de seneste 2 udsendelser af P1s program “shitstorm”. Jeg ville under ingen omstændigheder have sat mit produkt i forbindelse med Alexandra.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Mette

    Jeg kender ikke de 2 bloggere, som du har lavet samarbejdet med, men umiddelbart virker de som et fint match og deres indlæg virker ærlige.
    Har det dog lidt svært, når flere bloggere reklamerer for det samme produkt på samme tid og man kan se at halvdelen af indlægget er forfattet af produkt-ejer, men samtidig skal “de kolde facts” selvfølgelig også med.

    Til gengæld ville en reklame/story fra migogmintinderbaby aldrig nogensinde få mig til at kigge nærmere på produktet. Når en influencer reklamerer for et produkt den ene uge og et andet den næste og samtidig virker til at sætte sig så uendelig lidt ind i disse produkter, som jeg synes er reglen fra Alexandras side – så ville jeg ikke tage det produkt seriøst og jeg ville slet ikke have lyst til at støtte det.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Betina Saks

    Jeg synes de to influencere du har brugt virker meget troværdige, måske fordi jeg ikke ved hvem de er. Personligt synes jeg at et produkt mister troværdigheden, hvis der er for mange der reklamerer for det og ligeledes hvis det kun er “kendte/store” influencere, som reklamerer for produktet.
    Håber du kan bruge min kommentar 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

10 ting jeg ikke vil være...